Att man nästan kan glömma en blogg...

De är nog vädret som gör allt detta..


Satt och skrev med M på msn hela natten, började prata vid 21 tiden.Pratade lite om allt möjligt..

Planerade bla att jag skulle åka in och säga hej..kl började bli mycke och jag började bli trött tillslut.

Vi sa väll god natt 4 gånger kanske :p sista gången va vid 04:48..

Somnade vid 05:10...


Vaknade första gången på förmiddan vid 10-11 kanske.. Sen klev jag upp vid 11:50... Larmet ringde kl 12:10..

Hade tänkt göra mig iordning och sen åka in till stan och hälsa på M..

Men allt vart utdraget och han skulle iväg tidigare.. Så vi får ta de en annan dag :( :)




Har inte gjort så mycke annat idag, fixat inne i lägenheten, varit inne hos mamma en sväng..

Pratade med M på msn och så, vi va väll båda lite små besvikna men men.. tror iallafall M vart de..

Legat och kolla tv,gjort midda och suttit här..

Skickat lite sms med T.. Saknar han såå mycke.. Hoppas att han sov gott...

Får väll se om han jobbar inatt..Kanske man kan säga hej om vi båda har tid vill säga..




Kan ju informera lite grann om kattungarna oxså..


Sluggo har flyttat till grannen nu..

Trazzel blir kvar tills slutet på sep.

Woodii bor i Söråker.

Sumo bor i Övik.

Pluto bor i timrå.

Flasch bor fortfarande hemma..


Ska sätta ut en annons på henne i slutet på veckan eller i helgen..


*****************************


Trivs jätte bra i nya bh:arna.. Gud så sköna dom är och jag har INTE fått ont än i ryggen av att dom sitter fel eller skaver, jo fram precis där bandet börjar pga att den är så långt in mot armhålan och de är inte jag van vid, men de kanske försvinner :)

Ska evt åka in och byta den vita mot en G iställe, tycker på nått sett att F är endå LITE för liten framtill, vill ju att allt ska sitta i bh:n och inte en del utanför.. :) haha

Kan klart rekommendera tjejer att gå dit och få en klarhet på stl och bysten.. Jag trodde som sagt jag hade D men visade sig att jag har F och kan näst intill ha G..

Affärn heter change, för er som bor i sundsvalls trakterna så finns den i birsta på överplan snett mitt imot hm och pressbyrån :)


Näe nu ska jag gå till grannen och säga hej till Sluggo :) Mammas bebis..


Kommentarer
Postat av: Erika

kika gärna in på min blogg vid tillfälle! :D

kram Erika

2008-08-20 @ 20:26:21
URL: http://enerikaz.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: hahha , okej :P

2008-08-21 @ 11:15:03
URL: http://enerikaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0