Bättre!

Men aj så ont jag haft..


Skulle in till mamma tidigare idag med då va hon på affärn, satt där inne och väntade å drack te och surrade, sen in och fixade lite.

Gick sen upp till en tjejkompis och kollade på ett bord jag troligen ska hämta imorgon :) man kan fälla ner den på båda sidorna så den blir mycke mindre och sen om man är fler så kan man fälla upp den :) kanon..Ska lägga en vaxduk på den så blir det sååå fint :D...

Fick 1 500mg av Mickis och sen fick jag 2 stycken 1g av Mia TACK!

Tog en halv 1g och la mig och vilade å de hjälpte mycke! Somnade till och när jag vaknade så hade den hjälpt nästan helt, låg å drog mig en stund och följde sen med mamma ut på promenad vid 23:20, kom in vid 23:50 väldigt skönt ute fast de blåste såå mycke!


Har jag gett kattungarna torrfoder, ska snart ge dom vanlig mat och se hur mycke dom äter!

Ska sen ge dom stora mat..

Har inte ätit någon midda idag eftersom jag vaknade så sent och då vart de frukost.

Har ätit nudlar och kollat tv..
Sitter nu här och tråkar :D :p


Sitter just nu och pratar med en kompis i mobilen får se när jag lägger på och lägger mig...



Just nu - Trött

Övrigt - Slut som människa för inatt


Kommentarer
Postat av: Nancy

Vill du ha en ny design?

Var med och kommentera inlägget "Mandalena" :)

2008-08-05 @ 03:13:27
URL: http://giveitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0