Haha!

Läste ett inlägg i en annans blogg och gud va man kan få skratta åt ingenting nästan..

Somliga har ju inga liv och måste då få lägga i sig i andra..Haha som sagt!

Verkade precis som personen ville ha uppmärksamhet och oja nog fick personen det haha!



Idag har jag små städat lite grann,

Varit inne hos mamma en sväng,

Gosat med kattungarna och klippt deras klor,

Gett dom mat,

Lagat middag till mig själv,

Spelat kort med mamma och surrat lite grann,

Slappat framför tv till en film på 6:an New Police story med Jackie Chan. Tycker om honom otroligt mycke.

Eller i alla fall hans filmer :p

Följde med mamma på lilla promenad ikväll, väldigt skönt ute, vill att de ska vara sådär 14-15 grader varmt på kvällarna då är de som bäst att vara ute,

Ska kolla på en till som han har gjort,började 23:30, The legend of the drunken master..




På måndag blir de till att kontakta soc och sen åka dit och prata. Suck! Men men...

Sen blir de till att söka jobb på fulla muggar, ska väll försöka imorgon oxså!



Näe skriver mera imorgon ska gå och äta kvällsfika och sen duscha och krypa ner och lägga mig framför tv och kolla på min (idol) hihi



Just nu - Musik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0