Huvva!

Gud vilken dag!


Denna dag har jag gjort mycke känns de som..


Först ätit och sen tonat på med lägenheten,dammsugat och skurat golven.

Sen diskat, fick främmande av dom som skulle kolla på Pluto och han trivdes i deras sällskpa så han är nu tingad :)

Gud va skönt de är att se att kattungarna kommer överrens med sina familjer...

Viseligen finns de 1 kattunge som inte just tycker om sin familj men men vi får se hur det går..Bara vänta och se.

När dom gick så följde jag med mamma in en stund satt där ca 30-45 min pratade och så..


Sedan har jag kollat runt på internet,blivit medlem på en massa saker..

Ska lägga upp alla länkar sen :)


Pratat med min förredetta svärmor, helt fantastisk människa :)


Hon saknar din förra kisse och då skickade jag ett mail till en av mina uppfödare och frågade lite..

Annars så är de väll inte mer än att hon får vänta tills jag tar min nästa kull, om hon orkar vänta vill säga :)

Va ju tänkt att hon skulle ta midnight (sluggo) från början, men de vart inte så..


Näe nu ska jag fixa lite innan jag går ut på promenad med min lilla mamma :)


Ska lägga upp bild på oss tillsammans sen..


Skriver kanske när jag kommer in..


Just de skickade ett mail till dom som köpte skrållan förra året :) frågade hur de vad med henne och så.

Å fick en otroligt fin bild av dom på henne :D Ååå va jag saknar henne.

Och hon har blivit sååå stor.. MIN lilla flicka...

Lägger självklart upp den ;)



Just nu -  Glad :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0