Ibland går allt för fort!

Har fått iväg alla kattungar som ska iväg.

Nu är de bara lilla Flasch som fortfarande är hemma, ska sätta ut annons på henne senare idag.

Kommer på mig själv hela tiden att jag måste försöka spara pengar, men som sagt jag gör saker först och tänker sen.

Vill ha ett jobb nu så att man KAN spara...


Har hänt lite mycke, fast endå inte såå mycke..

Kattungarna är som sagt borta, till helgen försvinner lova som fortfarande är kvar..SUCK..

Så nu hoppas jag dom kommer och hämtar henne..

Jag håller på och kollar efter en hörnsoffa, ska höra med grannen om jag kan köpa deras och ta den på avbetalning,en soffa medans iallafall.

Ska sen fixa en hörnsoffa i skinn, nått jag iallafall vill ha!

Evt på Fredag åker jag och hämtar en valp :) om allt går som planerat.

Det är en lite kille, 10 veckor, blir 11 veckor på Torsdag..

Börjar jag jobba ska han vara inne hos mamma dagtid tills allt fixar sig!

Har skickat mail och prata med säljarna och talat om vem jag är, hur gammal och viseversa.. Och dom har godkänt mig :)

Glad för det :). Lillpojken är helt underbar, vit svart med BLÅA ögon å sååå söt..

Lär charma sin nya matte VÄLDIGT mycke..Men valpar som sagt har sin egen vilja första veckorna, så de blir att visa vem som bestämmer direkt.


Jag söker jobb på fulla muggar, vill komma ut i arbetslivet så att jag är sysslesatt, men har som mål att de får bli i slutet på sep, början på oktober.

Pga att jag inte känner mig RIKTIGT redo att börja jobba.

Imorgon ska jag till soc och försökringskassan sen hem och städa :)


Ska kolla tv och så.

Skriv en kommentar ifall de är nått ni vill veta, nått ämne eller så!


God natt


Kommentarer
Postat av: Sanne

Hej! Vad roligt att du hittat min blogg :) Kommer också följa allt med spänning ;) Tack så mycket!

2008-08-26 @ 09:38:43
URL: http://millie05.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0