Kär!

Ja jag är kär och väldigt mycke och lite till!


Men nu har jag även blivit kär i min bebis otroligt mycke, sitter och tårarna kommer att komma snart!

MEN jag är glad att MIN bebis inte kommer flytta så långt..SNYFT!

Just det, den jag är kär i är en lite 4bent sak, en liten svart men otroligt underbar, lite skit och annat men sååå söt!



Bild :




Sluggo heter han! och han är mitt allt!


Lik pappa upp idagen!






Denna dag har för övrigt varit helt okej!

Klev som sagt upp 16:20.. Hihi..

Jag har kollat tv och varit in till mamma och pratat lite..

TACK Maria för att vi kunde åka å handla.. Till en stor hjälp!

Va på promenad med mamma, vart lilla men såå skönt ute..

Vart inte ut och gå den promenad jag hade tänkt då de regnade, står i förr förra inlägget..



Blir bara att ta de lugnt i helgen,kanske sola OM det är fint väder ute.

Ska se med en kompis ifall man kanske han kidnappa honom och gå en promenad och prata lite, saknar dom stunderna..



Nu blir det till att lyssna musik och ta de lugnt.

Ska försöka knäppa kort och lägga upp här :)

Får se när jag lägger mig och sover!

God natt iallafall!



Är det något ni undrar över, Varsegod och fråga :)



Just nu - Anton och Affe


Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-08-02 @ 10:26:38
Postat av: M

Anton och Affe, gravid

2008-08-02 @ 10:28:32
Postat av: Rebecka

Svar till M:



Anton och Affe är musikgrupp,

Vad menar du med gravid?

2008-08-02 @ 15:40:25
URL: http://tjingelingbecka.blogg.se/
Postat av: M

Vet du inte vad gravid är :)

Trodde det var namn på ev. barnet

2008-08-02 @ 16:17:30
Postat av: Rebecka

Ok

2008-08-02 @ 23:24:08
URL: http://tjingelingbecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0