Lördag = Trött

Igår var det en väldigt full dag,
Jag klippte Conny efter det så färgade jag håret på honom (vart väldigt snyggt med både klippningen och färgningen).
Efter det så klippte jag topparna på mamma..Vart oxså bra, hon ville ha de fixat innan hon åker till utlandet ^^, hihi..
Jag gick in och åt och kollade lite på datorn, sneglade lite grann på tv:en..


Va tänkt att dom skulle komma och hämta Pluto igår men vart ändrat till på Söndag iställe..
Skönt att gå gosa med han lite extra :)


Är tänkt att jag ska vara på selånger idag, eftersom de inte vart nått igår, MEN blir av med 2 katter idag, Sumo och Lova.
Så de blir till att vara hemma, hämtar dom Sumo i en skaplig tid kanske jag åker in efter det..Får se..



Just nu står ställningen


Sumo
Pluto,
Woodii
Sluggo
Trazzel
Flasch.. Fortfarande otingad

**********************


Sov till och från tills kl vart 15 idag..TUR att man vaknar när man hör nånting lååångt in i sömnen.. som tex klockan,mobilen och m.m..

Conny ville ha hjälp med linserna idag,mne jag va alldeles för trött,hjälpte han igår med dom strax innan dom åkte till selånger..


Har nyligen ätit frukost blir till att kolla tv och bara slappa, ska knäppa lite mera kort idag :)


Ses sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0