Sovtime

Jupp ska upp 08:30 imorgon..

Har fixat lite i lägenheten nu på eftermiddan..

Kvällen har jag bara suttit här och kollat in i skärmen..

Gett katterna mat, skickat mail till Sumos blivande familj och sen till min förra hund skrållans familj.

Vill veta lite hur det är med henne och hur hon mår..Saknar den lilla tösen J


Sitter och pratar med en killkompis på msn, känt han snart 1 år om de inte redan är ett år..


Eller vad tror du vännen?


Bara för att jag skulle logga in på bloggen så kom jag inte in,

Men men.. Bara att prova :D

Äntligen inne iallafall och skrivit bloggen..

Sitter och äter kvällsfika nu, blir sängen sen..


Skriver när jag vaknat och kommit upp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0