Trött

Har ätit..

Sitter nu och fixar musike, insåg att jag hade ett par kopior och ska nu ändra om allt..Ska vara diktig hade jag tänkt..

Haft lilleman på besök ett tag medans mickis fixade lite inne hos mamma..Charmtrollet :)

Lyssnade på musik och lekte..

Lägger upp en bild på honom,första gången jag såg honom:


Och sista bilden jag såg honom :) (idag) hihi:



Visst är han söt ? Hihi :)

Sitter med Trazzel i famnen nu, eller han har somnat på mitt ben..

Nu ska jag städa upp lite,
Låg och kollat tv innan lilleman kom in kollade/kollar på :

Greek -


Amerikansk ungdomsserie från 2007. Casey vill hämnas på Rebecca Logan för att hon har legat med Evan, hon skickar ut henne på ett utmanande skattjaktsuppdrag under nollningsveckan. Rustys upplevelse av nollningsveckan blir lite splittrad när hans vänskap med Dale och en tidig fysiktenta krockar med studentföreningens ölpingstävling.

Just nu - illa mående

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0