Uppe med tuppen.

Eller kanske inte men nästan känns de som för min del..



Somnade strax innan 05 imorse efter att ha fixat en hel del i sovrummet...

Tröttheten tog över när jag la mig och jag slocknade på bara ett par sekunder.



De känns skönt att de äntligen är fredag, Ska i princip bara ta de lugnt i helgen, eller så lugnt blir de inte, alla kattköpare kommer nästan..
Försvinner först:

Pluto
Sumo
Woodii
Sluggo
Trazzel
Flasch.. Hon är fortfarande otingad och sååå söt..

Ikväll ska jag evt på selånger och titta lite grann.Eller om jag ska ta de imorgon, har inte riktigt bestämmt mig än.

Idag kommer dom och hämtar pluto. Skulle väll höra av sig före så att man visste på ett ungefär när dom kommer..

Ska knäppa lite fler kort på dom idag och se om man får det..

Näe nu ska jag äta och prata med en killkompis på msn :)
Hungrig... Fortfarande trött men men så här är livet ibland, ej en dans på rosor..

Just nu - Trött

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas du får en bra dag. :)

2008-08-15 @ 11:41:34
URL: http://artondejuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0