Antog utmaningen

Tre saker som skrämmer mig:
    *    Döden
    *    Psykade folk
    *    Falskhet

Tre personer som får mig att skratta:
    *  Sötnosen
    *  Mamma
    *  Skadeglädje

Tre saker jag älskar:
    * Cola
    * Kärlek
    * Posetiva miner

Tre saker jag hatar:
    * Misshandel
    * Orättvisa
    * Människor som alltid får de dom vill


Tre saker jag inte förstår:
    * Varför vi dör
    * Avensjuka/Svartsjuka
    * Andra språk

Tre saker som finns på mitt skrivbord: 
    * Högtalare
    * mobil
    * Kamra

Tre saker jag gör just nu:
    * Tänker
    * Va precis till dörren och tog imot godis
    * Fryser

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
    * Skaffa barn
    * Flytta till villa
    * Massa mer

Tre saker jag kan göra:
    * Vända fötterna inåt
    * Göra 2 saker samtidig (kan göra flera till)
    * Vara vaken läänge

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
   * Vad folk känner och tycker
   * Dig själv
   * Och så klart Mp3

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
    * Tänka innan jag gör saker helt plötsligt
    * Allt inne i en dator
    * Lite annat smått

Tre favoriträtter:
    * Pizza
    * Hamburgare
    * Nudlar


Ni som vill får anta utmaningen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0