Bra dag!

Marie gick nyss, vi har haft de väldigt trevligt, mycke skratt..
Hon har klippt sig! Och de vart bra! färgade håret på henne men de funkade inte riktigt med färgen så hon ska bleka håret iställe, är mer sugen nu på att klippa mig jag oxså :) eller iallafall till en bra frisyr..
Hon kom ner vid ca 22 tiden..

Har lyssnat på en låt som hon visade mig på youtube, och jag gillade den direkt..
Inte svårt för mig att gilla musik :)

Sitter nu här och skickar sms med sötnosen, ska väl snart prata en sväng i telefon..
Sen ska jag äta,duscha och krypa i sängen..

Ska försöka att komma upp tidigt imorgon..Ska ringa tandläkarn och fråga vart min tid tagit vägen..
Har väntat nog länge nu..
Men men! Igentligen klagar jag då inte, men endå!

Har inte gjort så mycke idag, va en snabbis till stan och sen till birsta, som vanligt mcdonalds vart det..
M och 2 till kom förbi och surrade lite, imorgon ska jag åka och titta på en bil om inte bilen kommer hit vill säga..
Så nu kanske mitt körkort äntligen blir gjort..


Näe skriver mera imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0