..............

Igår eftermidda när vi kom hem, efter att ha blivit terroriserad av folk som ringer så satte jag mobilen på ljudlös..
Fick veta att de va folk som tänkte polisanmäla mig för vise versa..
Och jag klart ringer och pratar med polis och frågar.
Precis som svaren jag hade i huvudet fick jag av polisen.


- JAG ÄR MYNDIG,JAG BESTÄMMER SJÄLV!
VAD JAG VILL OCH INTE VILL...


Personen jag pratade med lyssnade ang min blogg, jag har rätt till att skriva vad JAG vill,
Och spec om jag svarar på en kommentar jag fick!
Bara jag inte skriver nerkränkande saker om folk! Eller nedvärderande eller namn!
Och Jag skriver inga namn så länge folk vill vara anonyma, så skriver jag bara första bokstaven i namnet!
Vad man får för kommentarer de går inte att göra så mycke av (tur man kan ta bort dom)!

Men fakta måste man får skriva!
Det är faktist min blogg och jag skriver vad jag vill..
Ang bilder jag lägger ut så länge jag fått godkännande av folk att lägga ut dom så gör jag det.
Och jag vattenstämplar mina bilder! Dels för att de finns folk som brukar kopiera dom.
Men jag har oxså skydd på min blogg!

Och dom folk som kopierar av saker blir polisanmälda om jag får se det,
Min blogg mina bilder och inlägg...

Hoppas jag gjort mig klar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0