Första inlägget idag

Jag har legat lite halvkraslig i magen..
Har bara gått på toa och sen lagt mig igen, Bamse vägrar skita när han är ute, trotts..
Ska ge han mat typ nu..Sen får jag väl vänta 1 timme eller så tills han ska ut, självklart så går jag ut tidigare om han vill det :)

Nu sitter jag och tittar på 3:an, det är - ABBA - The Mamma Mia! story

Beskrivning:

Brittisk dokumentär från 2008.
Ett uppiggande program som ser närmare på vad det är med Mamma Mia! - den ultimata "feel good"-musikalen,
som tilltalar oss så mycket. Musikalen är inspirerad av ABBAs tidlösa sånger.
Programmet innehåller intervjuer med stjärnorna från filmen, däribland Meryl Streep, Pierce Brosnan, Colin Firth och Julie Walters, samt intervjuer med ABBA-medlemmarna Björn Ulvaeus och Benny Andersson.
Vi får se delar av musikalen och dessutom kika in bakom kulisserna till provsjungningarna inför den nya versionen av musikalen. 2512. Producerat år 2008.
Medverkande: Meryl Streep, Pierce Brosnan, Colin Firth, Julie Walters, Björn Ulvaeus, Benny Andersson,
Regissör: Phyllida Lloyd.

TÄNK att dom vart kända i så pass många länder tror de va närmare 120 länder om inte mer,och visa av deras låtar översattes på 8 olika språk,

Mmm....
Lite trött...
Tänkte lägga upp bild/bilder sen på kläderna jag handlade igår, och tyvärr vart de inget på rea :(
Men jag är glad iallafall för kläderna..

Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0