Från mig till er alla!

En riktigt god jul!

Hoppas att eran dag varit livlig och full med skratt :)
Jag har legat inne hos mamma sen kl 15 och kollat på olika program (alla julprogram)
Öppnade packet efter ensam hemma 4,
Mamma fick en tigermatta (ni som sett grevinnan och betjänten när han snubblar en sådan)
Sen fick hon en ask choklad..
Jag fick en hylla (eller 5 rättare sagt) ska sätta upp dom på vägen som ett V...
Sen fick jag en bok, jag ville ju så klart ha den.
Sen ett bäddset MEN mamma ska ta den så ska jag få ett annat.
Sen har jag fått andra saker tidigare som tex, playstation, några till saker :)

Får väl se om jag åker ner till pappa vid nyår eller hur de blir..
Just nu känner jag inte för att träffa min så kallad släkt, som går bakom min rygg och pratar!
Synd man inte kan välja släkt!

Men men, nu ska jag se om min hund kanske vill ut :D..
Han har inte varit ute sen kl 15 :D han är iallafall duktig på att hålla sig, och han har inte gjort en tillstymelse till att vilja gå ut :D

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0