Hittade denna hos bea..

Gör detta testet inom tjugo min annars händer
det något som du inte vill, IMORGON!


HUR

Svarar du i telefonen:
Hallå
Gör du när du är kär i fel person: Vet inte
Tycker du om gul-bil-leken: Näee
Mycket pengar har du i plånboken just nu: Inga, använder kort
Mycket är klockan: 14:25
Många kontakter har du på msn: 134 stycken (pratar bara med hälften)
Spenderar du en regnig dag bäst: I soffan framför tv:en

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där?
Sötnosen - Kommer nu,lås upp
Pratar du med på msn just nu? Pratade med Bosse, eller har han där men säger inget just nu.
Ringde dig senast? Mamma
Pussade dig senast? Sötnosen Eller räknas katten?
Vill du kasta en sten i huvudet på? Ingen just nu..
Saknar du mest just nu? Morfar, men finns några stycken till
Ska du träffa imorgon? Ska jag säkert
Sov du med senast? Ingen sover själv, men räknar man tillbax ca 1 år så är det mitt ex
Festade du med senast? Japp några stycken på halloween
Vem fick du senast sms av? Sötnosen

JA- OCH NEJ-FRÅGOR

Cyklat utan händerna:
Ja
Gråtit en hel natt: Ja
Druckit så du spytt: Nej men dagen efter, annars är de många år sen
Åkt vattenskidor: Nej
Åkt rullstol: Nej, men inlins (eller hur de stavas)
Gjort en bakåtkullerbytta: Japp,
Köpt lösgodis för över 50 kr: Japp, men läänge sen
Haft träningsvärk: Ja många gånger, har de nu
Önskat att du var det andra könet:  Näee
Sett din kompis i rosa kanindräkt: Inte en kompis, men jag har sett en person med det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0