Juldagen!

Den är snart slut, jag har inte gjort ett dug idag, somnade inte förns kl va närmare 05:45?
Låg och läste lite innan det...
Vaknade sen när kl va 10, men hade lite huvudvärk så jag stängde av den och vände mig..
Kom på sedan vid typ 14 tiden när jag vaknade att Bamse aldrig fick nån mat vid 11 eftersom jag stängde av kl vid 10..Shit!!
De löste sig Bamse åt mat 14:15, och så ska han få mat alldeles snart igen!
De går ingen nöd på honom..Får jag hoppas..
Somnade om vid 14-15 tiden och vaknade vid 18 tiden..
Har iallafall klivit upp när han har pipit och gått ut med honom så de är jag duktig på..
Men så fort vi kommit in har jag somnat..

Mitt huvud har känt sig väldigt stort idag, jag har inte alls mått bra och tröttheten har slagit in efter att kolla på tv 7 timmar igår...

Nu ska jag fixa lite här och bli en människa, ska stra kolla på 5:an shrek är de då :) 19:30..
Vi får höras lite senare..

just nu - låten -  Ge mig mer jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0