Just nu

Jag sitter här och kollar runt..
Fixar lite på bloggen..
Ska göra om den..

F.o.m 2009 så kommer de hända förändringar i mitt liv..
Och JAG kommer att säga precis vad jag tycker och tänker..
Tänker sluta vara den människan som alltid ska rätta mig efter alla andra.

Jag är en person med egna tankar och funderingar, Jag måste bara visa det.
Tänker sätta gränser för vad jag kommer tillåta.

Det är få människor som kan mig innan och utantill..
Och dom få människorna är jag rädda om..

Och tack för att jag fått lära känna er..

Just nu är jag i en svaka i mitt liv där jag vänder allt till negativt.
Mår som sagt inge bra..
Ska höra av mig till en psykolog i början på 2009..
Ska försöka få ordning på mitt liv, få prata med någon som inte känner mig.

Bamse har kommit upp i tonårstrotsen, så fort från valp till tonårs...
Och JA han är förj'vlig..
ÄRLIGT så skaffar jag fasiken barn och kommer upp i tonåren än en valp som bara är blää!
Men jag älskar Bamse, han är min......

Tack M för att du hjälper mig!
Jag är för tillfälligt väldigt tacksam.
Och hoppas att jag snart kan stå på mina egna ben!

Näe nu ska jag ta skällpelle och få han tyst...

Meduza är ej på tjocken!
Får se hur jag gör nu... Men men!

Kanske, bara kanske skriver sen innan jag lägger mig!

God natt iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0