Liten uppdatering... ^^,

Sitter här en snabbis innan jag ska lägga mig på soffan igen,
Håller på och spelar in One tree hill...
Tänkte kolla på lilla kycklingen som går nu på 4:an, började kl 16:05..

Jag har ju legat lite små dålig, Tisdag,ons,tors,fre låg jag lite små dålig...
Helgen har varit upp och ner...

Måndags (igår), så var jag och M.P inne i stan på förmiddan/dagen, va och tittade lite, jag lämnade lite papper.
Gick in till M.U en sväng, och han är underbar, när jag stått där inne ca 3-5 min så säger han - Jag hörde/såg att du skulle till sthlm imorgon, om du har lust så kan du åka med mig ner eftersom jag endå ska ner.
Jag vart ju glad eftersom jag tänkte att Jaaa... :)
Men jag sa att jag skulle höra med pappa, jag å M.P åkte sedan till birsta, men fick vända när vi nästan va framme eftersom jag hade tid på sjukhuset kl 13..
Väl däruppe och får komma in i rummet, pratar han känner på mina ben, kollar och säger sen - Ja de går ju inte att operera, men du ska börja med någon aktivitet, typ simma,motions cykla eller liknande..
Jiippi tänkte jag nu kan jag äntligen börja simma som jag velat göra hur länge som helst, så nu ska jag bara vänta på nya året, skaffa mig ett årskort (om de finns) och sen börja simma,
Ska ringa ner till sjukgymnasten och få en tid så jag kan börja träna där nere oxså..

Efter läkarn så va vi till city gross, handlade lite och sen gav vi oss ner till birsta..
Va och kollade lite sist men inte minst så åkte vi på Mcdonalds, beställde lilla menyn + meny + en extra hamburgare..
Hade pratat med M.L där imellan oxså ang att vi skulle åka på stan och titta, så på vägen hem vid ca 15:15 så var de sån köö... Så vi va väl hemma vid halv, så bilfärden hem hade jag hunnit ätit en liten pommes,halv dricka och en hamburgare,
Väl hemma va de bara att fixa om sig och gå upp till M.L hon fick ta min extra hamburgare då jag bara vart mätt av och se körerna på vägen men med M.P..tog bussen 15:45 in till stan, från där jag bor och ner till ica tar de ca 5 min med bil, men de tog 15-20 min där imellan, fick ju stå i köö så länge..
Men efter mycke bök, så va vi fri och tog oss in till stan på en väldigt bra stund, när vi väl va inne gick vi till dom affärerna vi skulle, hade lite beslutsångest ang vad jag skulle ha, men tillslut så bestämde jag mig.
Gick in på IN och tittade lite, sen åkte vi hem, hade planer på att gå på birsta city eftersom dom skulle ha öppet till 22. Snälla dom är mot oss besökare..
När vi kom hem så började tjafset i mobilen, Jag hatar att bråka och spec när de är en nära. Men men,
Iväg kom vi efter mycke, in på birsta city (lite halv mycke folk) Kollade runt lite, hade skulle få välja en julklapp, men kunde inte bestäma mig så den fick vara till godo sen :)

Om du läser detta M.P, den där med alla färger eller den neongröna tröjan va snygga :D.. hihi..
Men gärna en med hals.. Du vet en sån vi såg inne på only eller affärn bredvid..

M.P fick ett par låsas fiskar av mig (hennes 2 gammla dog) så då köpte jag nya fast i gummi, då överlever dom ju :D

Vi kom väl hem vid 21:45, M.L skulle baka, men jag hade helt glömt tiden och vid typ 21:30 frågar jag henne, ja säger båda de va längesen... Kände mig hyffsad dum, men men.. Tack iallafall för att du följde med!

Väl hemma igen så vilade jag, fixade lite och packade för Dagen..
Allt jag skulle använda på morgonen lät jag vara framme så jag fick packa ner det sedan..

Kvällen va lugn, sötisen kom förbi och kramades lite... Pratade om hur jag känner mig inför dagen..
Tog de lugnt, slocknade vid ca 06:30? imorse...Eller efter att jag å sötis hade pratat klart..
Pappa skulle vara här 08.... Så jag kände att jag behövde iallafall lite sömn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0