Liten uppdatering

Tisdags kväll gjorde jag inte så mycke.. Tog de lugnt..

Onsdag så vart de bara slappa..Va inne hos mamma och spelade yatzy..
Fixade lite i lägenheten, möblerade om och jag trivs med de som vart!

Torsdag/ igår så fixade jag lite.. Städade undan, va på affärn bla djurkompaniet och hämtade en säck med mat åt bamse som jag fått gratis.. Och hundmat tackar man inte nej till, spec inte om de är foder han äter :)

Idag klev jag upp 09:20, hade ställt kl på 09, men vilade ögonen lite extra :p
När jag kelv upp vart de stress, skulle vara nere på vårdcentralen kl 10 så de va stressigt.. Men jag kom ner dit lagomt precis..
Va där ca 20 min, kom hem va inne hos mamma en sväng in till mig och sen har jag kollat tv och suttit vid datorn...
Hade lite planer för idag men känner att jag bara vill ta de lugnt..

Imorgon får vi se va de blir, har blivit frågad och hitta på nått men jag vet inte.. Får se vad jag känner imorgon..

Har lust att gå i birsta. men men vi får se..

Kram kram medans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0