Litet inlägg innan jag stänger av dator

Tack så mycke M för pratstunden och gammla minnen!
Saknar er och hoppas kunna hälsa på snart!

Igår blir då söndag för mig, M.L frågade mig om jag ville följa med ner på ica en sväng för att hon hade sett att de va 5 dvd för 99 kr.. och jag tänkte ja men varför inte..
Mamma tog Bamse och vi gick ner..
Kom er dit vid ca 19:30.. Gick och kollade, fick veta att de va måndag (idag) som filmerna skulle komma ut i butiken..
Så M.L tog 3 för 99 iställe..MEN hon kunde först inte bestämma sig, stod ca 2 timmar bara där och tittade på filmerna..
Sedan gick vi runt ett tag och tillslut så va vi klara..
Vi gick ifrån affärn med:
En 50cl dricka
En godis påse
2 chips påsar
1,5 l dricka
3 dvd filmer

Kanske va nått mer som M.L handlade.. Men endå! 2 timmar och 15 min gick vi inne på ica!
Va ganska trött när vi kom därifrån..

Vakten som skulle stänga där inne gick och skämtade med oss, tillslut frågade han om han skulle ta mitt nr så fick han ringa och väcka mig 07:30 (måndag morgon) så vi kunde gå till ica kl 08..
Vi skrattade och gick vidare..
När vi skulle gå så frågade jag vakten om han skulle ha mitt nr och vi skrattade,
han skrev mobilnr  (RADERADE DET EFTER ATT HAN HADE SKRIVIT DET)
Och så skrattade vi och gick!
De va ju ett skämt.. Har fått hört av många redan fast detta hände igår (söndag) att så kan man ju inte göra!
Men Hallå man måste få ha humor!

Väl hemma så kollade vi på film, va tänkt att jag skulle färga håret på mamma men får bli på onsdag iställe..
M.L gick från mig vid ca 02..

Tack sötnos för att du kom förbi och gav mig en kram! Uppskattades..

Somnade när kl närmade sig 06 imorse...
Vaknade sen vid 08, klar pigg, men somnade om efter ett tag, vaknade sen igen vid 11:30,mamma fick mata grannen katt eftersom jag inte mådde något bra!
Somnade om efter en studn och vaknade sen igen vid 15:30, då M.L och C/o kom förbi och frågade om jag ville promenera till Birsta, men mamma orkade inte ta Bamse och jag vill gärna inte sätta bamse utanför om man ska gå inne i affärer ett tag, så jag vart hemma..
Åkte iväg på ica en sväng ikväll med M.P, handlade lite så nu är jag nöjd..

Näe nu ska jag stänga av burken och fixa lite..
Ni får sova så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0