Meduza!

Mamma bebis är nu parad.. Denna gång vart de Tjockis!
Men lika glad är jag för det!
Så fort magen börjar växa på Meduza så kastrerar jag Tjockis sen flyttar han in till mamma igen!
Han har bott hos mig nu några dagar för att mamma ska få sova. Tjockis är en sån kisse som alltid ska synas och höras..spec på kvällarna 5 min innan man ska släcka ner och sova!
De är jag tacksam för,MEN ibland blir de jobbigt..

Får se nu hur bamse reagerar när de kommer springa små bebisar omkring på golvet..

Meduza ska bo kvar hos mig.
Tjockis ska flytta in till mamma
Puma ska säljas, MEN känner att jag vill ha henne hos mig ett tag till
Bailey´s ska bo hos mig!
Så meduza och bailey´s stanna här..
Och så klart bamse!

Ska börja träna honom mera nu så han lugnar sig, Meduza behöver de nu dom närmsta 8 veckorna :)

Kommer att börja blogga om henne nu..

Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0