Natt i natt

Snart blir de sova för mig, tror jag iallafall...

Jag har mest tagit de lugnt idag..
Plockat lite, pratat med familjen i sthlm, fixat en massa papper...
Imorgon ska jag gå en promenad med Bamse iallafall.. Så han får leka av sig, kasta boll och så..
Får se om man får med sig M...

Nu ikväll, eller eftermiddan så har jag skickat sms med sötnosen..

Jag saknar närheten av någon, sitta och mysa eller när man sitter på toa och nån håller på i lägenheten och man babblar på.. :) jag vet att jag är speciell men så är jag..
Eller när man (råkar) väcka den..

Just nu vet jag inte vad kärlek är.. Men att vara kär... De är nått som alltid faller framför fötterna på mig..

Jag har lätt att fastna för folk som lyssnar, skickar sms, verkligen bryr sig om en..
Speciellt om dom har glimten i ögat :)

Men men..
Nu blir de att fortsätta plocka bort här och lägga sig framför tv:en..
Ska fixa lite på toa oxså..
Ses imorgon..
God natt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0