Ny vecka ny dag..

Å så va de måndag, snön bara vräker ner..

Somnade på soffan inatt och vaknade lite till och från fram tills kl vart 04, då tog jag mig upp, fixade lite i lägenheten,duschade och la mig i sängen...
Låg å sickade lite sms och somnade väl till där imellan..
Somnade sen helt kl 06:45 och vaknade 09:20...
Låg kvar i sängen tills kl vart 11 då Bamse skulle ha mat och sedan la jag mig igen..
Och klev väl upp för ett tag sedan..

Håller på och tränar med bamses tålamod, han ska alltid synas och höras..
Så vid 10:15 började han skälla och höll på så tills kl vart 10:40.. Vid 10:45 gick jag ut för att ge han beröm..
Så gick jag in igen och va i sovrummet tills kl vart 11 då han fick mat..Då fick han beröm igen..
Han ska alltid ha uppmärksamhet så när han märker minsta lilla så skäller han för att man ska lägga märket till honom..
Men idag så gav han upp till slut :) Vilket fick mig att känna att jag kanske kommer lyckas..

Nu hade jag tänkt slita mig bort från soffan och göra mig frukost... Ja frukost nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0