Ser de snöa, jag ser de snöa........

De va väl roligt hurra!?

Nja.. Så roligt tycker väl kanske inte jag de är.. Men glad att vi får en vit jul..
Tyvärr så kanske inte jag kommer att få en vit jul, men men..
Vad gör man inte för familjen..

Jag längtar tills jag kommer hem redan fast jag inte åkt än :D...
Ska fira med mamma på juldagen!
Ta de lugnt och bara vara!

Va så deppremerad ett tag och trodde att vi inte skulle ha vita träd, snön hade ju smällt..
Men nu vill jag att de ska vara iallafall 2- de får ju vara mer, men så snön ligger kvar :)

Nu ska jag byta om och bara ta de lugnt (sitter fortfarande i pyjamas)...

Skriver snart igen :)

(Bilderna går att klicka på)

Lägger upp en bild på vårat härliga väder en natt :) Såå mysigt




Detta väder är det ute nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0