Snö snö snö å åter snö...

Jag tror vi får en vit jul iallafall :D
Här snöar de för fullt, så fort snön börjar tina så kommer de nytt..

Jag avstår därimot att gå ut..
Men de är en annan sak, stackars Bamse.... ;)
Han får vara ute på baksidan där inte jag behöver gå ut, tur att de finns leksaker och att mamma bor dörren bredvid så Bamse har Nalle att leka med...

Bamse är nu 25 veckor, allså 6 månader och 1 vecka..

Tiden går fort..Jag tyckte de inte alls va länge sen han va såå liten och tyst..Nu är han ett monster och ska alltid ha sista ordet.
Jag har haft bamse i 15 veckor, om en vecka har jag haft han 4 månader.. :)

Bamse väger nu 23 kilo och jag har börjat på nya fodret, han tycker om det, men måste vara försiktig och inte ge han för mycke. Då skjuter han väl iväg i vikten.. (min lilla julgris)

Näe nu ska jag kolla tv och sen fixa mig.. Ska se ut som en människa :)

Skriver senare.. Just de. Skriver ett nytt inlägg och lägger upp lite bilder..
Ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0