Snödag och firande..

Ja då va de inte såå många timmar kvar på detta dygn..
Jag har varit inne hos mamma och kollat när hon öppnade paketet och sedan vad hon tyckte om tårtan..

I paketet fick hon en kokbok (innehåller rätter från spanien)

Och så den fina tåran som jag började med kl 01 inatt och va klar med vid ca 02:30 :)
De tog tid och göra nått så gott...

Ska lägga in lite bilder sen..

Mammas hund Nalle fyller oxså år idag, han blir 2 år.. Så han ska få fira lite han oxså sen..

Just nu sitter jag och kollar på one tree hill, har börjat blivit fast i den serien..
Önskar mig även första boxen i julklapp så vi får se..



Såg att de va riktigt snöoväder ute, gärna inte ute i onödan...


När nu ska jag kolla tv.. Ses.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0