Sov time

Sitter här och små sneglar på tv:en..
Jag kan inte riktigt slita mig från något som går hela dagarna här hemma..
På dagarna går tv:en i vardagsrummet och på nätterna inne i sovrummet..

Ska fixa lite i sovrummet innan jag lägger mig sen får vi se hur mycke kl blir..


Har gått upp och ner mellan mig och sötis..
Men som sagt tiden får utvisa vart detta bär..
Jag fortsätter mina dagar som jag gör och så får vi se vad som faller på plats..

Efter nyår får vi se om jag börjar jobba..
Ska sätta planer för år 2009 som ska genomföras..
Se om jag kan hålla mig på dom löfterna 365 dagar, om de är så många dagar på det året..

......................................

Det har faktist hänt lite i mitt liv..
Bacardi (vid namnet tjockis) Har fått flyttat in till min mamma på heltid, tills jag kommit på en lösning.
Baileys attacerade honom igår så då fick han flytta in till mamma..
Puma är planen att jag ska sälja, till någon där de är lugnt och hon får vara själv..(hon kan bitas)
Meduza ska stanna innan för mina dörrar, sen får jag se hur de blir med baileys och bacardi..

Bamse är fortfarande kvar..
Men får se hur de blir till våren om han inte blivit bättre..På tal om det är han nu 26 veckor,om 2 veckor är han 7 månader... tiden går såå fort men endå så tycker jag att han inte har förändrats något sen han kom..


Sötisen :)

Just nu halvligger meduza i famen med halva kroppen resten ligger på stolen där de finns plats..
Baileys ligger uppe på soffkanten och bamse sover, Puma är i hallen..

Jag kan som sagt inte ha Meduza och puma ute samtidigt då meduza inte tycker om andra katter längre, baileys håller sig på avstånd från meduza.. Stackars kissar...duza har blivit riktigt elak..
Men tjockis och puma vill ju gosa och strycka sig och de gillar inte lilla elakingen :D..
Näe nu ska jag försöka komma i säng så jag kommer upp en normal tid imorgon..

Ni får sova så gott..
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0