Svar till " karin "

För de första, jag vet vem du är som har skrivit kommentaren, du är släkt med mig!
Ganska nära släkt oxså!

Och som du skriver så skriver man inte till folk, nått vett har du..

För de första varför jag inte ville åka, jag mådde inge bra och varför jag inte mådde bra va dels för att jag bråkar med pappa, och du vet hur han är...
Du vet väl hur han behandlar er? Eller har jag fel?
Vad han jämt kallar er, Man ska inte behöva ta sån skit.. Och jag tänker inte göra det!
Jag mår inge bra av och höra allt negativt som han säger..
Jag är mycke mer värd än att bli nedvärderad...

För de andra så har jag precis legat sjuk och de gjorde de väl inte bättre att jag mådde ännu värre..

För de tredje, jag är vuxen jag tar mina egna beslut!
Jag ska inte ta och behöva höra hur dum i huvudet jag är eller hur ledsen jag gör folk..
Eller att ni ska ringa soc eller en massa mera,
Jag bestämmer om mitt liv och det är mina val!

Ingen annan kan bestämma åt mig, det är jag som gör mina val..
Jag är myndig och ni ska inte behöva behandla mig som om jag vore 5 år...

Jag hatar att lägga energi eller äns orka bry mig.

Näe nu ska jag göra annat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0