3 gången gillt :)

Japp, va å badade idag :) Såååå otroligt skönt hihi..


Har inte gjort så mycke idag, va in till mamma med lilleman, matade honom och så, sen in och fixade lite.

Följde med Conny och lilleman ner på affärn..

När vi kom hem så ropade grannen, frågade om jag ville ha en byrå, skapligt hel och fin, tackade och tog imot..

Sen in och städade lite, små fixade.. kl han väll bli runt 19 tiden..

Sen vid 20 tiden så hör Marie av sig och frågar om jag vill följa med och bada, kom väll dit runt 21:15, typ tomt med folk..

Och där kommer min rubrik in 3 gången gillt, jiiippiii :D..

Badade tills kl vart runt 22:15, marie gick upp redan efter ca 20-25 min hon började frysa..

Kan tala om att man är som person varm och när du kliver i ett vatten som tex en pool så kan de vara kallt, men just värmen från kroppen stöter ifrån de kalla och du behåller värmen lite länge, men desstomer vi va i vattet ju mer kallare vart det, samma veva som Marie klev upp så kom de 3 killar..födda 1992, trodde dom va lite äldre men nepp.

Jag badade och lyssnade på deras babbel, men trevliga va dom..

När jag klev upp kommer de 2 stycken tjejer, troligen födda samma år som killarna..

Dom han hoppa i precis när jag fått på mig alla kläder igen, satt där bra tag och tittade, en av killarna fick för sig att vara elak och drog av ena killens badbyxor så en av tjejerna såg hans paket, fan va vi skrattade, och hela tiden upprepade, hon såg min snopp, hon såg min snopp, precis som ingen tjej hade sett den, sen fick vi veta att han va oskuld, därav alla hans upprepningra, och vi fortsatte skratta :D...

På vägen hem så plockade jag å Marie hallon :).. Kom hem runt 23 tiden..

Gick in till mamma vid 00:45,Satte oss och kollade på film vid 01:25, den slutade vid 02:45 kollade på Hot shots, kanon bra :)
Gick raka vägen in till mig och nu sitter jag här, ska snart lägga mig, får se om en killkompis kommer förbi och kramas med mig..


Men men..


Näe nu ska jag gå och lägga mig iallafall!
Sov gott alla!

Lägger upp bilder på badet :D hihi..

 Suddig, Marie frös när hon knäppte den.. :(
 Lite konstig bild men men skönt i vattnet :D
 Gårdagen.. Då de inte vart något bad, marie plockar hallon :)

Ska lägga upp bilder på katterna när jag vaknat och ätit.. God natt 2 gången :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0