Äntligen!

Klar med tvättstugan!

Nu blir det att vika tvätt, äta och sen doppa fötterna i poolen..


Tog med mamma till förrådet och hämtade steriobänken, så nu står den inne på toa, gud så skönt de vart när jag la alla saker i den!


Ska lägga några handdukar där oxså..

Grannen skulle titta om dom hittade deras andra duschstång så skulle jag få den så jag kunde ha den i badrummet så de kanske blir lite bätter där inne..

De ända jag inte tycker om där inne är kattlådorna och all j'kla kattsand över allt..


Om 14 till 21 dagar får kattungarna flytta, nedräkning :D haha..

Ska bli skönt samtidigt som de kommer bli tomt..

Ska ta en kull till hösten 08 lev klara till julen ungefär..Eller en kull till våren 09.. Jag får se..

De är ju så att min ena hane är sex beroende tror jag.. haha. ^ ^

Han jagar tjejen han vet att han kan sätta på, men nu har de varit ganska lugnt..

Slutar väll med att de kommer kattungar snart.. Men då får dom flytta!

För just nu orkar jag fasiken inte med några...


Näe nu blir det mat..

Skriver senare då allt förhoppningsvis är lugnare!


Ses.. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0