Jaaa!

Äntligen klar med klösbrädan..


Förra gången jag plockade upp den och skulle montera ihop den så slutade det med att jag plockade ihop den igen och la ner den.

Men denna gång så plockade jag upp den och gjorde det utan beskrivning ;) haha


Smart tjej :D


Har solat ca 40 min idag.. Skönt skönt..

Har även gett katterna mat...

Ska snart gå och plocka in tvätten i skåpet och sen blir det att äta...Har fortfarande inte gjort det..


Vännen min jobbar ikväll tror jag ... Jo de gör han nog..

Så vi lär väll skicka sms med varandra..

Lär inte somna förrns allt efter 02-03 eller kanske senare + att det är fruktansvärt varmt i rummet..



F.o.m imorgon bitti kl 07 så börjar min träning, jag ska kliva upp den tiden har jag bestämt mig.

Ska då ut och gå mellan 30-45 min.Ska äver springa först ca 5 min och sen gå upp till 10 och sen till 15 min...

Och sen efter det blir det 20 sitsup ska gå upp till 70 i slut ändan, sen ska jag öva på armhävningar,

Kan men känner att ryggen behövs tränas upp..

Känner att jag behöver komma i form..Jag slutade träna då jag inte såg att jag behövde det.. Men nu känner jag att de kanske skulle vara bra :)

När jag väll kommer in blir det duschen,frukost och vitamin och sen slappa,

Sen fortsätter dagarna så..


Ska försöka få tag på min Soc handläggare så jag kan prata lite med henne imorgon..


Näe nu måste jag fasiken äta! Ses senare...


Ska lägga upp bilder på klösbrädan, far och son, kanske nya bilder på kattungarna :) å lite till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0