Nepp inge bad för våran del

Dom hade ju kvällsöppet stängde kl 22, och vi kom 21:30....Suck,
trodde ju dom hade stängt så vi fick svalka oss..
Ska dit imorgon med Marie och några till kanske.
Jag som så gärna ville bada,Såg fram imot det, Skulle ha blivit mitt första bad iår.
Men hoppas att de blir imorgon iställe.

****************

God kväll eller snarare natt :D Haha!

Har inte hänt så mycke,Tagit det mest lugnt dom här dagarna.
Har ju inte riktigt mått sådär toppen bra!
Dels för den fina veckan och för att de varit så varmt!
Men gud så skönt att sommaren äntligen visar sig lite igen ;)



Han kom igår natt och myste en sväng :) GLAD!
Trodde inte att han skulle komma men tji fick jag..Kul iallafall.
Inatt har jag sovit inne i sovrummet :) men gud va segt de va och sova, först hade jag ett duntäcke, visst jag gillar värme men gud så varmt de va så jag fick byta täcke..
Fixade antenn kabel så nu kan jag kolla tv i sovrummet när jag lagt mig!
Gick och la mig i sängen vid ca 02 nånting,trodde jag skulle somna direkt men nepp.
Somnade till lite till och från fram tills kl vart 06:35 efter att han hade skickat en del sms och ringt..


Vaknade idag vid 12:45, vände på mig i sängen och somnade om, skickade väll nått sms..
Vaknade sen igen vid 15:38, kom då på att jag skulle hitta på nått med en killkompis! SORRY vännen!
Lite ledsen på mig själv för det! Får kanske se om man hittar på nått i helgen iställe, vet att jag ska ta lilleman på lördag eftermidda..
Klev iallafall upp och satte mig i vardagsrummet och kollade tv,bytte om å så..
Skulle in till mamma en sväng men hon va nån annanstanns,

Fixade inne i lägenheten (städmaja) kanske blir bättre för mig då kattungarna flyttat men de dröjer ca 3-4 veckor till!
Ska bli skönt! men bara tanken NEEEJ!  :(


Skickade sms med Marie, va ner och postade ett brev, va tänkt att jag skulle ta en buss fram och tillbax till stan så jag fick lämna 2 brev men nepp, kanske tar de imorgon på dagen,
Hon följde med ner surrade på ett tag och sen följde jag med ner på plan, Åå så många fina killar de va där :D haha!
Men ingen jag tyckte va Knäsvag ;)


Gick in vid ca 19 tiden, Marie kom vid ca 20 tiden. Vid strax efter 21 så gick vi som sagt ner, halva vägen ner dit så gick Marie och plockade hallon.
Det såg gott ut men nej tack för min del! Äter inte sånt..
Nästan nere så ser vi som sagt att det är öppet, mötte upp Andreas och sen bar det hem igen, så imorgon ska vi väll ner då de är öppet mellan 18-22 kanske om jag inte minns fel, får se vem man kanske drar ner imorgon kväll!


Nån som vill hänga med?? Säg bara till :D


Ska även ringa en tjejkompis (Marre) hörra vad hon ska hitta på!
Gud så kul de va när hon kom och sov 2 dagar, har verkligen saknat tiden tillsammans!

Alla dumma men roliga saker vi har hittat på! haha!


Nu ikväll så följde jag med mamma på promenad vid ca 00 tiden, kom in vid ca 01 nånting, va därinne ett tag och surrade.

Troligen har hon brutigt lilltån, men får hoppas på en stukning.. Haha! klant..
Så hon haltade på rundan vi gick!


Ska även tillägna en tanke till en Personens familj, Hoppas att begravningen och allt runt omkring blir bra och fint!
Trodde inte att den personen skulle gå bort, men men livet föder och dödar!


Har pratat med han ett tag ikväll från ca 01:53 till 02:15.. Såå mysigt att höra hans röst :)

Pratat lite till och från nu fram tills kl vart 03:30 lär väll surra på ett tag till.
Får se om han dyker upp en sväng så vi får mysa...

Jag är personligen glad att jag fått lära känna denna människa!

Just det för er som inte vet vem jag pratar om så är det en killkompis jag kommit riktigt nära och vi förstår varandra och finns där.
Kan prata ut om saker och lyssnar på varandra..
Han är den ENDA människan som brytt sig så otroligt mycke om mig, SOM VÄN!
Jag trodde mina vänner brydde sig, de gör dom! Men inte på samma sätt!
Men han har brytt sig nått så otroligt mycke, han vet när nått är fel och känner även på sig det!


Oj nu kom jag på att detta inlägg vart otroligt långt!
Men de kanske ni är nöjda med :)

Skriver mera imorgon!


Lägger upp bild på mig och tjejkompisen :D

 Mongo bild ;)

 Fiiin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0