Sommar och sol! Love it

Japp,nu hoppas jag att de håller i sig :)

Gårdagen:


Jadu när jag hade skrivit här så la jag mig en sväng på soffan vilade ögonen,lilleman somnade i famnen på mamma sin.

Mickis va in och hämtade lite saker som lilleman behövde och jag började små städa lite..

På eftermiddan kvällen så skickade jag sms med Marie,

planerade att gå ner och bada MEN de vart ju inte så, jag gillar inte att bada när de är en massa folk, typ 10-15-20 stycken...

inte marie heller tydligen..Så de vart vända hem,Vid ca 21:30 kom vi hem,

Ca 21:40 gick jag,Marie,Conny ner på affärn..Jag och Conny gick lite förre,när vi hade ca 5-10 min gång avstånd till affärn så sprang vi för att vi skulle hinna tog ca 1,5 min då, kom dit vid 21:50..

Vi trodde Marie skulle komma efter men då hade hon vänt hem igen, Men men..

Vi kom hem igen 21:20..Satt och prata lite med mamma, Conny gick iväg, jag gick in och fixade i lägenheten..

Gick in till mamma sen igen vid 23:45, Satte oss och kollade på film vid 00:30 den slutade kl 02:15 Blodsbröder, kanon bra film :)

Rekomenaderar den för folk som gillar action/drama så..

När jag kom in så va de bara göra iordning mackor och sen lägga mig, somnade väll runt 02:40..

Vaknade idag runt 14 tiden, har bara tagit de lugnt sen dess,

Va in till mamma nyss och hämtade lilleman så nu står han här och dansar till Markoolio - Ingen sommar utan reggae..

Näe nu ska jag in till mamma och mata honom,

Sen får jag se vad de blir.. Ses senare..

Just det!


Om du läser detta inlägga, ska du veta att jag saknar din närhet, din blick och när du leer, dina händer på min kropp, din kropp tätt intill min..

Hmmm, mmmm såå underbart!


Sötnos! Du betyder allt för mig!



Musik just nu Björns rosenström - Piercad i ollonet


Kommentarer
Postat av: Michaela

Lilleman älskar Björn Rosenström - Piercad i ollonet! Han blir tok lugn när man spelar den, kan bero på att han far spelade den i magen jämt? :)

2008-07-30 @ 23:13:14
URL: http://miichaelaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0