Suck för denna dag!

Nu är jag lite små trött...
Kattungarna har nyligen fått mat.
Jag ska väll roa mig med och städa om jag får lust med det. var nyligen och hämtade damsugan från mamma,
Ja jag vet att ni som känner mig vet att jag inte tycker om den men men :)
Städa måste man och jag får lära mig prata med den om hur snäll den är som tar bort allt skit från mitt golv :D
Ska döpa den till nått konstigt men endå toppen namn haha!

Ska även lägga några rader om nått som är negativit idag.
Jag har varit som en mixer från glad till ledsen,
Nått jag kanske inte vill ta upp just i bloggen, men blir så endå..

De finns en person som betyder mer en just mitt liv, en människa jag skulle göra allt för..
Om personen vart valt att bli dödad så skulle jag direkt ta den platsen, inte för att jag förtjänar det av någon anledning, men så mycke betyder personen för mig.
Jag hatar att bråka och tjafsa med personen, de är ju inget större bråk men lite si kom sa...
Inget jag gillar iallafall!
De gör kraftigt ont iallafall..
Saknar tiden med personen då man kunde ha det sååå mysigt!
Vill kunna kramas och umgås så mycke som möjligen men så har det absolut INTE blivit..

Lite ledsen för det oxså!

Näe nu kan man prata om nått posetivt :D
Om ca 3-4 veckor så flyttar dom flesta kattungarna iallafall :)
Men endå sorgligt vill ju behålla dom alla :D men de går ju inte..
Skönt att jag vet att dom kommer till hem jag tycker om..
  

  • Trazzel flyttar till mamma
  • Sluggo till Kari och Agneta
  • Sumo och Woodii har inte fått hem än
  • Flasch stannar innan för dörrarna (troligen foder)
  • Pluto evt flyttar till grannens brode

Urscha vad jag är uttråkad!
Vill hitta på nått!
Nån med förslag?? :D haha
Näe nu ska jag ta hand om kattungarna och sen städa :D ses


Kommentarer
Postat av: M

Skull kunna vara mig du menar, men det kan det ju inte vara som du beter dig mot mig. Finns bara en annan som jag kan tänka mig och det är P

2008-07-22 @ 01:26:54
Postat av: M

Gick det bra med monster damsugaren (kozzi)

2008-07-22 @ 01:39:56
Postat av: Anonym

kan det ha varit maria du menade : )?

2008-07-23 @ 11:08:45
Postat av: Rebecka

Svar till M : Om det är den personen jag tror att du är så har du ingenting med det att göra!





Svar till .. : Nej det är det inte!

2008-07-25 @ 01:42:17
URL: http://tjingelingbecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0