Trött

Japp, snart blir det läggdags, ska se om en kompis ringer en sväng så lär vi surra en stund, ska bädda av soffan..
Har gjort det :)
Vill inte sova inne i sovrummet än pga att jag inte har nån anntenkabel till tv, hatar att somna när det är knäppt tyst om jag inte är extremt trött vill säga..
Så de får väll bli nångång nästa vecka :)   Äntligen!

Conny kom in till mig vid 00:05 inatt satt tills kl vart 03.05..
Pratade med en kompis från 00:22 av och till tills kl vart 05:50 :)


Jodå nu sitter jag och pratar i mobilen får se när vi lägger på..
Han ringde vid 00:40 vi pratade tills kl vart 01:49.
Han ska ringa upp snart igen så ska vi surra en stund till.
Jag ska gå och göra kvällsfika och ta medecin.
Jodå han ringde nyss igen 01:55 får se hur länge vi pratar denna gång :)

Har inte gjort så mycke idag,
Tvättstugan 11-15 så jag klev upp vid 10:30..
Mellan tiderna så vilade jag lite grann.Eftersom jag har ont i äggstockarna.(Fina vecka)
Klar i tvättstugan vid 16 tiden..
När jag kom ner så slocknade jag på soffan utan midda..
Vaknade till när mamma hörde av sig och frågade vad jag skulle ha från affärn..
Slocknade till lite, Vaknade till slut och klev upp gjorde iordning ett bad..
Satt mig där med väldigt varmt vatten, ungefär som om de hade varit kokat. Så varmt var det..
Så jag va tvungen att hä ut lite vatten,fylla i lite kallare.
Satt tills mamma och Maria kom hem från affärn, vid ca 20:45
Gick in dit en sväng, sen in till mig igen..
Gick med mamma på promenad vid 23:05 kom in igen från promenaden vid 23:35
Gick in till mamma vid 00 tiden,Spelade kort och satt och pratade lite.
Kom in till mig sen igen vid 00:30 om jag inte minns fel..
har suttit vid datorn sen dess..


Ska fortsätta städningen imorgon, får se hur det blir med om-möbleringen..
Vet inte riktigt hur det blir..
Har funderat men tror jag ska fixa det när jag får hörnsoffan och kan placera bort bäddsoffan.

Längtar lite smått tills på Lördag då lilleman kommer ska ha han tills på söndag dag/eftermidda..

Näe nu ska jag sova :)


På söndag blir Flasch och Pluto 10 veckor
Måndag blir Trazzel och Sluggo 12 veckor
Tisdag blir Sumo och Woodii 11 veckor

Gud så tiden får fort och jag älskar dom alla!


Lägger upp en bild på mig och tjockis

Kommentarer
Postat av: M

Snygg bild

2008-07-22 @ 02:46:11
Postat av: M

Nu börjar det likna dig när du skriver, men fortfarande natt människa :-)

2008-07-22 @ 11:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0