Varm dag!

Men otroligt skönt ute :)



Är tänkt att sumos blivande familj ska komma och titta på honom idag :)

Jag längtar att äntligen få träffa dom och se hur bra överräns han kommer med dom..

Ska bli skönt att veta att han kommer till en familj där dom har 1 katt till, kastrerad hane, så han får iallafall sällskap..



Nu är nästan alla kattungar placerade,


Sluggo, Grannen,


Trazzel, Mamma,


Sumo, Uppe till ö-vik


Woddi, Fortfarande otingad,


Pluto, Fortfarande otingad,


Flasch, Forfarande otingad,


Ska bli skönt sen när alla hittar hem :)


Har inte gjort så mycke idag, klev väll upp strax efter 12 tiden, efter att ha fått över 50 stycken sms på mobilen,kan ha varit flera..

Erkänna, ja de va jobbigt att rader alla, men kul att läsa, låg å halv sov samtidigt som jag raderade dom..

Men men, kommer ihåg alla :)

Hade ju varit 10 gånger gladare om de hade innehållt lite erotik eller sexfantasier så hade jag nog vaknat helt till liv ;)

Men men sånt kommer väll när man minst annar det, som alltid! Nästan alla sms va från en killkompis, va väll 2-5 stycken som va från andra

När jag väll kom upp så fixade jag lite i lägenheten, fick sms av dom som ska hämta sumo att dom skulle vara här vid 15 tiden, men de vart ändrat..

Så dom ska skicka sms när dom åker därifrån så att jag vet iställe..Tar ju ungefär 2 timmar från ö-vik..

Har lilleman här medans Mickis har åkt till affärn med sin pappa..

Näe nu ska jag kolla film igen med lilleman, eller han leker på golvet och jag tittar..



Nu kom Mickis precis, ja då vart det kanske lite lugnare..

Men men, han är ju lite trött pojken så jag kan ju förstå att han vill sova, och just denna värme oxså..


Just nu - ingenting


Kommentarer
Postat av: Camilla Aggeborn

Har bytt bloggnamn så nu hittar du mig på www.myrrah.blogg.se. Ha en underbar dag.

2008-07-31 @ 17:51:30
URL: http://myrrah.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Vad mysigt med kattungar!

2008-07-31 @ 17:54:50
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0