Dagen efter...

Idag mår jag inge bra alls..
Hela dagen har jag gått som ett lik..


Gårdagen va UNDERBAR.. TACK ALLA..
Jag,M och hennes pojkvän åkte till en halloween fest..
Kom väl dit strax efter 19 tiden, i början va de lite stelt, men efter ett tag så släppte allt och de va riktigt kul..
Kl 21:20 tog vi bussen in till stan..
Vi va ca 6 personen som åkte in..
Va tänkt att vi skulle på en krog men ångrade oss och gick till Daltons, mötte massa trevliga vänner..
Lärde även känna några nya..
Gick från krogen vid 01:30,gick bort till Mcdonalds..
Marie och Andreas va hungriga, vägen dit fick vi stöd av varandra..
Väl där pratade vi lite,När dom skulle beställa så frågar A om jag vill ha nått, Tvekar lite, men full och hungrig tackar jag JA!..

Kan då tillägga att jag inte ätit hamburgare på nästan 4 år...Eller Mcdonalds....
Åt upp pommes inne på mcdonals och hamburgan i bilen på väg hem..
Tack M för att du hämtade oss :)
Väl hemma släpper vi av dom först,sen ställer vi oss utanför mig och mamma..
Jag fixar de jag ska och sätter mig inne hos mamma (hade vovven där)
Blir hungrig igen och går in till mig och hämtar pizza och värmer i micron hos mamma..
Så jag åt både hamburgare och pizza :)
Kom väl i säng vid 02...
Somnade vid 02:30...

Vaknade första gången i morse vid 05,gud va hemsk de va.. Och sååå yr, mådde väldigt dåligt.
somnade väl om vid 05:10..
Vaknade sen andra gången vid 10:45, gick på toa och gjorde mig iordning..
Kom då på mitt i allt h*lvete att jag hade tvättstugan mellan 11-15.....
Och då va de bara att göra sig iordning för det..
Gick upp och fixade de..

Har bara tagit de lugnt idag eftersom jag mår pyto.....

Nu ska jag hämta de sista i torkskåpet/tumlan..

Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0