Dagen

Lite trött sådär, somnade strax efter 06 imorse, vaknade när kl ringde 09.. Trodde jag hade ställt den på tidigare men nepp, hade tid nere hos sjukgymnasten kl 09:30, så de va bara skynda sig ner..

När jag kommer ner får jag ett papper, läser lite och kollar bilderna, är ett träningspass som jag ska hålla på med 1-2 gånger per dag för att stärka foten/fötterna..

Efter att jag har kollat klart får jag lägga mig och denna gång gör han ultraljudet på båda hälsenorna..
De är först obehagligt men efter bara några minuter vill man somna, tog kort på apparaten när jag hade som tråkigast därinne..

( Tryck på bilden för större bild )



Har bara tagit de lugnt sen jag kom hem, glömde ta mig mig pappren på att jag är sjukskriven så jag va tvungen att gå ner och hämta de igen..

Bamse går på diet nu, iallafall tills imorgon förmidda, han bajsat blod..
Har prata med veterinärn och dom har sagt va jag ska göra..
Så imorgon ska ha få äta.. :)  stackarn
Han äter oxså avmaskningsmedel, ska äta de i 7 dagar, så vi ska antinge åka och handla de senare idag eller så kanske det blir imorgon..

Planer är att jag ska sälja bamse :( ..Men jag får se hur de blir efter detta,
Läkarn har inte märkt någon skillnad, (endå äter jag tabletter 3 gånger om dagen )

Måste in till stan och lämna en kopia på sjukintyget oxså.

Näe nu ska jag gå och vila.. Känner att de behövs..

Kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0