En dröm...

Måste bara få skriva den.. Haha..

Jag brukar drömma lite underliga drömmar, men kan fasiken inte låta bli att bli förvånad varje gång jag vaknar,
De är nästan alltid med bebisar eller att någon dör..
Jag många gånger så blir jag bara ledsen när jag vaknar, men endå glad att de bara var en dröm.
Jag har inga barn och därför blir jag förvånad när jag alltid, drömmer om det!


Inatt hade jag drömt att jag Bodde/va inne hos min mamma, helt PLÖTSLIGT så rinner de vatten ner för mina ben (jag trodde i drömmen att jag hade pissat på mig), Par sekunder senare så får jag sammandragningar och får lägga mig ner på golvet antinge i hallen eller om de va i sovrummet, ( mina saker stod iallafall kvar i mitt gamla sovrummet. )
Jag ligger och krystar och ett par minuter senare så föder jag ut en pojke..
Han va jätte söt, bruna ögon och vägde 4100g.. Hur lång han va vet jag inte alls..

Jag och mamma började direkt diskutera hur fasiken jag kunde ha varit gravid, jag hade ju hela tiden fått min mens, och de syntes ju knappt att jag hade haft någon mage, eller när jag satt ner så syntes de lite men inget VI tänkte på.
Jag trodde bara jag hade gått upp lite i vikt (de många tror)

Efter mycke prat så ringde jag en person för att tala om att han hade blivit pappa,
Man hörde förvåningen och sedan så vart de akut prat i mobilen, han va tvungen att packa och åka den långa resan hit (fadern bodde inte här)

Min fasters man va oxså här, han stod utanför och pratade med en av mina grannar och jag visade upp lillpojken i fönstret och han rusade in, satte sig vid bordet och gosade med den lilla, mamma ringde ambulansen så dom fick komma..
Den långa väntan så packade jag upp lite barnkläder, i storlek 44 och 50, om jag inte mindes fel.
Tog fram en bilbarnsstol, och gjorde iordning den lilla..
Jag hann aldrig se om ambulansen kom eller hur vi gjorde för jag vaknade av någon konstig anledning..
Men men den drömmen va gullig...

:)
Hoppas att ni oxså haft några konstiga drömma ;) hihi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0