Fan för folk

Idioter,

Ja detta inlägg kommer jag nog bara klaga på folk,

När jag kommer upp till tvättstugan för att tvätta tro inte på fan att de är någon som har lagt i tvättmaskinen då..
Viseligen kom jag upp 10:30, och hade tvättstugan 11, men jag brukar alltid komma upp tidigare för att lämna och sen ifall de är tomt,bör att börja tvätta tidigare,
Så när jag kommer upp 10:50 så ser jag att de är en kille i tvättstugan när jag närmar mig så ser jag hur han går därifrån, Så ca 10 min över min tid då stannade tvättmaskinen.

Så less på alla människor som ska tvätta i sista minuten och sen upptäcka att OJ jag kommer gå över 10 min på den som ska tvätta.
Då en dum sak, varför inte komma tillbax vid 11 och säga till att oj jag viste inte att de skulle ta sådan tid men går det bra! Men såna idioter finns de väl inte...

Näe nu ska jag prata med 2 sötnosar på msn :) B och A

Kommentarer
Postat av: My

Tur du inte har dem som snor din tid och tvättar över typ 30 min eller så..

2008-11-24 @ 13:11:41
URL: http://mylika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0