Lördag eftermidda

Och här sitter jag..
Har inga spec planer för kvällen, evt blir de film men inget bestämmt.
blir väl iallafall soffan :)
Helst av allt vill jag bara försvinna från sundsvall i kväll! Eller iallafall från där jag bor..
Stänga av mobilen och tänka på nått annat..

Jag fattar inte att folk kan gå så lågt, jag har sagt vad jag tycker men endå får jag reda på tvärtom.
De förvånar mig inte alls att de är något på gång!
Inte för 5 öre..

Får jag reda på det eller kommer på det, då kan jag lova att de kommer hända nått drastiskt..
Och jag LOVAR att ni önskar att de aldrig hade hänt..

Ja detta inlägg vart väl inte som jag hade tänkt det, men men nu ska jag äta.

Skriver lite senare.. Möjligen efter Bamse har varit ute..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0