Fredag

Jaha då satt man här igen då :)
Har nyss fått i mig lite mat och hade tänkt vila nån timme på soffan..
Vaknade imorse mellan 03-04, somnade ju lite tidigt igår strax efter 19:30 tiden
Va upp en sväng vid 22:20, gav bamse mat och somnade om.

La mig i sängen vid 05 tiden kanske kl va..
Sötnosen va förbi och gav mig en kram.
När jag väl kom i säng kunde jag inte somna,låg och vred och vände mig.
Kl vart 10 och då klev jag upp,
Bamse va inte på sitt bästa humör och då vart jag bara mer ledsam..
Han fick mat vid 11 och tillslut somnade han..
Har pratat med Bosse och A på msn, gud va jag gillar er!
Bosse,är som en bästa vän! Kan prata om allt med honom.
A, jag gillar honom!

Vid sådär 12:30 åkte vi iväg till stan för att uträtta några ärenden.
Va och kollade några affärer och tog en sväng förbi Martin..
Träffade då Nina och Sara!
De va bra länge sen jag träffade Nina så de va verkligen kul,
Sara träffade jag bara för ett tag sedan!
Hoppas på att vi kanske ses snart igen!

Satt och pratade med M lite grann, kollade runt lite.
En kille som är där mycke,kommer då inte på vad han heter men endå,såå trevlig och man skrattar verkligen i närheten av honom! Fick då ett par skratta..
Kommer evt åka in nästa vecka en sväng bara för att få prata lite med M..
Tycker om å prata med honom!

På vägen hem tog vi förbi City gross, Vart godis för min del. :)
Väl hemma så har jag kollat tv, och gjort mat..

Tack farmor för att du betalar räkningen jag inte trodde att jag skulle hinna med!
Är väldigt glad för att jag fått undan den nu!
Så nu är man fri en månad till.
Får se vad jag får nästa månad, hyran och mobilen vet jag men sen får man se..
Hoppas då inte på något mera, men de är bara och vänta!

Nu ska jag lägga mig framför tv:en och vila lite..
Hoppas på att man KANSKE får besök senare en snabbis! Om jag inte mindes fel.
Skriver mera senare!
Ha det bra medans..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0