Kallt och mycke å göra

Somnade inte förrns kl va närmare 06:30 imorse..
Har väldigt svårt och sova och kommer nog ha det tills på söndag!

Saknar verkligen dig!

Vaknade första gången när kl ringde 09!
Hade ju lite planer på att ringa tandläkarn och soc, men stängde va kl och vände på mig..
Vaknade sen igen vid 11 och klev upp 11:30, gav bamse mat och kollade lite på tv, strax efter 12 gjorde jag mig frukost..
Ska börja med ett schema när jag ska äta och så...Måste komma nån vart..
Även med lite träning..
När jag släppte ut Bamse såg jag att de hade snöat igen! Urscha... de blir bara kallare tror jag..
(kanske för att de snart är vinter :p )


Nu sitter jag här, har små kollat lite på tv:en..
Skickat sms med sötnosen..


Nästa veckas planering!:

17:de Måndag: Tandläkarn (troligen)
18:de Tisdag: Läkarn (om jag blir fortsatt sjukskriven) + Ringa ungdomscentrumet
19:de Onsdag: Sjukgymnasten
20:de Torsdag: Inga utsatta planer än, Bamse blir 23 veckor allså 5 månader och 3 veckor.
21:a Fredagen: Evt gå på bio eller bara ha en hemma kväll
22:a Lördag: Vila och slappa
23:je Söndag: Städdag

Kommer inte ihåg när jag har tvättstuga ska väl snart gå upp och titta bara jag vaknar till liv..
Återkommer väl om jag ser att de kommer in nya planer :)

Nu ska jag vila en sväng på soffan medans Bamse sover! om han nu inte vaknar vill säga! som han precis gjorde man la sig igen!


Trevligt med nya läsare, ser att de kommit några nya.. Jag hälsar er välkomna, är det något så är de bara skriva..
Skriv i kommentaren ifall ni inte vill att jag ska visa eran kommentar!

Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0