Lördag morgon

Jag somnade igår kväll vid 18:45, Efter att jag hade ätit och släppt ut Bamse.
Vaknade till och låg å tittade på tv å halvsov fram tills kl vart 22:30 då Marie ringde mig och frågade hur allt var med mig! pratade tills kl vart ca 23..
Vi har inte pratats på nästan 2 veckor. Gud va elak man känner sig, en kompis som står en nära och så pratar man nästan aldrig med varandra! Näe urscha, måste bli ändringar!
Efter att vi hade lagt på så ringde pappa, gnällde på att jag inte hade svarat i mobilen, tror inte man gör de när man sover!
Pratade bara en liten stund sen halvsomnade jag om,
Skickade väl nått sms i mellan åt.
Vaknade väl till helt vid ca 01 tiden, släppte ut bamse och la mig framför tv:en och myste :)
Hoppade in i duschen sen la jag mig.
Somnade vid ca 05...

Vaknade imorse vid ca 09..
Tror jag hörde att de va någon som knackade på dörren,hörde iallafall att Bamse började pipa, klev upp och släppte ut honom, sen la jag mig framför tven, dröjde inte länge innan jag gick upp igen och gjorde mig frukost..
Nu sitter jag här och funderar på om jag ska visa grannarna att jag är vaken. :)

Har skickat ett Hej till Bosse på msn men inte fått något svar hoppas på ett snart kanske..
Ska ge Bamse mat om ca 20 minuter sen får man se vad som händer, ska iallafall ut och gå lilla promenaden med honom vid 12 tiden om han är vaken då vill säga, annars får de bli då han vaknar..

Har skickat några sms med Sötnosen :)
De är många som undrar sig vad vi känner för varandra, haha..
Vi är vänner och där kommer vi stanna ett bra tag till om jag inte känner fel.

Nu ska jag kolla tv..
Skriver lite senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0