Ny städdag..

Städade bara för någon dag sedan, men idag blir det en ny..


Ska dammsuga,
Skura golven,
Göra rent i badrummet,
Ut och leka med bamse ca 30 min,
Har tvättstugan mellan 11-15,
Damma,

Finns mycke mera jag ska göra, men kommer då fasiken inte på och skriva de här..


Jag klev upp 10:30 idag, gick med Bamse till mamma och upp till tvättstugan, va upp dit igen 11:30,
Ska upp 12:15 igen..
När jag kommer ner ska jag börja fixa iordning här i lägenheten..

Pratar med Bosse på msn :) MIN bara MIN :D hihi..
Har inte pratat med varandra så mycke senaste dagarna så de är faktist skönt och prata med honom..
Han ska strax på lunch och då ska jag upp till tvättis..

Skirver mer sen.. :)
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0