Oja... Duktiga jag...Söndagen......

Va ju som sagt tänkt att jag skulle städa idag.
Hade gjort planer för HELA dagen så att jag skulle vara sysselsatt, någonstanns mellan tiderna hade jag tänk att vara ute med Bamse och leka med honom..................................................


Oja!.....
Jag somnade inte förrns kl va 08:30 imorse

Finns ju en bra förklaring, jag vart tipsad om en hemsida där man fick hem 100 gratis fotobilder.!!!
Mmmmm eller hur, när jag gjorde beställningen fick jag alla möjliga summor, men slutade med att de vart 60:-
Hmm, de skulle ju vara gratis, är 60:- gratis??

Började med detta 02 inatt tror jag de va, va fasiken inte klar förrns kl va 07:45!
De tog ca 30-45 min att ladda ner alla bilder till hemsidan!  då 100 stycken...
Och de fick jag göra om ca 3-4 gånger!

Och detta kommer jag ALDRIG göra om!
Vilket skit!

Å jag som va trött redan vid 02, då jag bara hade tänkt ladda ner dom och sen skicka och lägga mig, för att komma upp en bra tid!

När jag väl kommer i sängen är kl som sagt 08 nånting,somnade väl vid 08:30

Hade tänkt ha mig en stor städdag och fixa en massa, hade tänk kliva upp vid 13 som högst allt före de hade varit kanon!
Klockan ringde 13 men stängde av den,gav bamse mat, la mig på soffan med täcke och kudde och slocknade...
Och vaknade mycke senare sen...
Så denna dag vart förstörd..

Såg att söndagens besök va väldigt många :)
Välkommen säger jag till er alla nya...


Min städning får bli imorgon... :D Någon som vill hjälpa till??
Nej nej, sånt gör jag själv,blir bara för mycke om man ska vara flera...

Denna dag kanske folk undrar va jag annars har gjort....
Jag har varit inne hos mamma och hjälpt henne med skrivaren,skrivit ut bilder på mormor,soluppgång,en överrasknings bild,foto på mormors begravning och lite annat smått och gott tror jag...
Varit med Mickis och lilleman till Ica maxi,
(Håller tummarna för dig gumman)
Skulle titta på One Tree Hill men vi gick ner på affärn då...

Jag har även kollat på tv, bla  Miami ink,Sanningens ögonblick,insider, kollar nu på efterlyst....

Kollade på en film som gick på 3:an förut - Dukes of Hazzard


Näe nu ska jag plocka bort lite här hemma sen blir de att vila, funderar på att lägga mig i ett bad, MEN ska vänta tills imorgon då jag har städat och de är fint och rent över allt :)

Sov gott alla!

Kram kram!

PS, någon som har någon fråga? De är bara att ställa den... DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0