Sjukgymnasten....

Idag klev jag upp kl 12, fick främmande imorse innan jag la mig och sov, somnade vid 07:45..
Har fått väldigt svårt och sova om nätterna/morgonen, vill gärna att de ska börja bli ljust ute innan jag lägger mig...

Tack för att du kom!
Saknar dig redan och kommer alltid sakna dig så länge du inte är här hos mig!
Jag är såå glad att jag lärt känna dig!

När jag klev upp idag vid 12 så fixade jag mig, gick in med bamse till mamma och gick ner till vårdcentralen, hade ju tid där idag hos sjukgymnasten..
Satt och pratade lite, sen kollade han och sen fick jag lägga mig först på rygg så vände och vred han, sen fick jag lägga mig på mage och då gjorde han samma sak, sen fick jag klet och sen ultraljuds maskinen..
De va först lite obehagligt men efter en stund var de rätt skönt :D haha..

Satt sen och pratade lite och jag fick en ny tid nästa vecka, ska göra samma sak och sen ska vi göra upp ett träningspass som jag ska följa, och när jag kommer vara klar där så kommer jag att gå till gymet och börja träna..
Ser fram imot det..

Har fått några alternativ ang hur jag ska göra innom dom närmasta månaderna, jag vill så klart bo ensam, men de tycker inte soc, (dom vill att jag ska bo (kompisboende) ) nått jag otrivs med bara jag hör ordet..
Ska ringa och prata med henne imorgon och säga vad jag tycker och tänker...

Nu ska jag lägga mig på soffan och vila foten efter dagens övningar...
Vårdcentralen lär ringa strax och ska höra om jag kan bli fortsatt sjukskriven året ut eller hur dom kan göra..
Ska även be om ett recept, men men nu ska jag vila..

Skriver senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0