Snöstorm eller dimma??

Just nu känner jag absolut inte för att gå ut och rasta min hund..
Tack och lov att jag bor i radhus och har baksidan å kan släppa ut honom där.

Mamma frågade om jag ville följa med på en promenad sen, men just nu känner jag INTE för det.
Bara jag tittar ut fryser jag, näe urscha.. Man skulle ha bott i ett varmt land där man slipper snön..
När jag tittar ut ser jag nästan bara vitt längre ner mot gatan så ser de ut som värsta snönedfallet, men mamma sa att de bara va dimma.. Hmm va ska jag tro? Jag vill då inte gå ner dit och titta. Så jag får tro på min snöstorm :D

Pratade med pappa på msn nyss. Han hade Linus (min kisse) på bordet som lyssnar när jag ropar på honom,
Linus är 17 år gammal och född 91.. Min lilla katt..
Varje gång jag kommit till pappa så har han suttit i fönstret och mjauat, och sen har han gosat ihjäl mig.
Samma sak när jag ska åka, då ser han lite ledsen på mig och tänker nog, när får jag se dig igen då?
Den katten är den BÄSTA katten som någonsin funnits i mitt liv!
De är min katt!

Mina kusiner brukar säga att Linus har spottat snus i motvind, han har massa små svarta prickar på nosen :)

Lägger upp en söt bild på honom..


Kommentarer
Postat av: My

Vad sött kisse :)

2008-11-27 @ 16:38:06
URL: http://mylika.blogg.se/
Postat av: Linn

söt katt gumman <3

2009-02-10 @ 14:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0