Tack för trevligt sällskap..

Igår fick jag främmande av N, följde med han till  pizzan sen vart de och ta de lugnt,kollade tv och pratade om allt möjligt, kul hade vi iallafall, när kl vart 22:35 så sa jag till N  - Hörru din buss går om 10 min, snacka om stress :D
Han på med jackan,skynda sig på med skorna och jag vet ju inte om han sprang till bussen men endå..
När han kommer dit så åker ser han bussen åka!... Ringde till mig förtvivlad.. - Var de den sista bussen?
Ja svarar jag eftersom de va de.. Men sa till honom att stå kvar tills kl vart 22:50 iallafall KANSKE så hade han inte missat den bussen han skulle ta..
kl 22:50 ringer han mig och säger att bussen kom :)
Kände mig mycke lättare, han ville ju hem :) och jag ville ju vara själv.. Inget elakt från nån av våra sidor.
Men så kände vi ju..

Resten av kvällen/natten tog jag de lugnt, kollade tv,satt vid datorn..

Fick främmande en bit in på natten, satt och kollade tv och pratade...
Skönt med en som förstår mig innan och utantill..


Idag har jag bara tagit de lugnt, vaknade vid 15 tiden.. Sen dess har jag ätit,kollat tv, suttit här...

Nu ska jag ut med Bamse så han får leka av sig lite och sen ska jag lägga mig på soffan och ta de lugnt...

Ha en fortsatt trevlig kväll och välkommen åter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0